cena od

Ceny pro termíny 2019 od 41 990 Kč

• jeskynní chrámy v Dambulle
  • královské město Polonnaruwa
  • sloní safari v národním parku
  • skalní pevnost Sigiriya
  • královské město Kandy s Chrámem Buddhova zubu
  • vlakem přes vysočinu
  • malebné horské scenérie
  • kvalitní ubytování ve 3,5-4* hotelích
  • luxusní 4* hotel na pláži
  • polopenze
Krásy Srí Lanky s českým průvodcem + 4* plážový hotel na závěr

Kombinace pobytové a poznávací dovolené na zaměřená na zážitky. Ukážeme Vám to nejzajímavější z exotického ostrova Srí Lanka a na závěr Vás čeká relaxace na pláži teplého Indického oceánu. Prohlédneme si nádherné jeskynní chrámy v Dambulle, projdeme se bývalým královským městem Polonnaruwou, vystoupáme na tajemnou skalní pevnost Sigiriyu obklopenou vodními zahradami. Neopomeneme bývalé královské město Kandy. Vydáme se na sloní safari a na vysočinu s malebnými čajovými plantážemi a vodopády, jejíž část projedeme vlakem. Na závěr dovolené nás čeká několikadenní odpočinek na západní pláži. To vše s nadstadarním ubytováním ve vnitrozemí a luxusním hotelem na pláži.

VIDEO Pláže na Srí Lance

cena obsahuje

• mezinárodní letenku se všemi taxami a poplatky
  • 4x ubytování ve 3,5* - 4* hotelech ve vnitrozemí po dobu poznávací části
  • 5 nocí na pláži v kvalitním luxusním 4* hotelu
  • polopenze - snídaně a večeře
  • doprava po Srí Lance klimatizovaným minibusem
  • služby českého průvodce po dobu poznávacího okruhu
  • asistence po telefonu českého delegáta po dobu pobytu v hotelu na pláži
  • vízum za 35 USD pro osoby starší 12 let

cena neobsahuje

• pojištění léčebných výloh a pojištění storna zájezdu (od 885 Kč/os.)
  • vstupné na památky, safari a zajímavosti (cca 150 USD/os.)
  • krátkodobé výlety
  • ostatní stravování
  • ostatní aktivity a fakultativní výlety
  • pozdní check-out z plážového hotelu (příplatek vč. večeře od 1500 Kč/os., dle vybraného hotelu na pláži)

poznámky k zájezdu

Cena platí v nejnižší knihovací třídě a při obsazení pokoje 2 osobami.

Den 1 Let na Srí Lanku

Den 2 Přílet na Srí Lanku, Dambulla - jeskynní chrámy

Den 3 Polonnaruva, národní park Minneriya

Den 4 Sigiriya, Kandy

Den 5 Vysočina a čajové plantáže

Den 6 Vlakem přes čajové plantáže, pláž

Den 7-10 Relaxace na pláži

Den 11 Odlet ze Srí Lanky, návrat do Prahy

reference klientů

Srí Lanka 2017: Krásy Srí Lanky

Dobrý den, paní Kusá, v pořádku jsme se vrátili z dovolené domů a nedá mi to a musím Vám poslat alespoň pár řádek. Srí Lanka je čarovná země a musím říci, že jsem se asi zamilovala. Rozhodně se chci vrátit a projet minimálně ten druhý okruh, který nabízíte (jih země). Tato destinace byla mým snem cca 10 let. Nejprve jsem hledala odvahu, pak jsem čekala, až povyrostou děti a nakonec jsem hledala někoho, s kým bych tuto cestu mohla zrealizovat. Náhodou jsem na internetu narazila na Vaši cestovní kancelář a to se ukázalo jako naprostá výhra! Nejdříve ze všeho bych chtěla poděkovat Vám. Děkuji za veškerou přípravu, za zajištění letenek a hotelů. Hotely byly všechny naprosto špičkové a nemám jedinou výtku. Děkuji Vám za trpělivost, s jakou jste odpovídala na mé neustálé dotazy a připomínky. Děkuji za velmi milý a vstřícný přístup. Děkuji za naprosto přesné a jak se ukázalo tak i kompletní informace o tom, co si vzít s sebou, na co se připravit a co očekávat. Děkuji. Dále bych chtěla vyjádřit naprosté nadšení a obrovské DÍKY naší průvodkyni Báře. Opravdu jsme nemohli narazit na lepšího průvodce. Bára je skvělá, na všechny otázky znala odpověď, dozvěděli jsme se spoustu informací, i takových, které v žádném průvodci nenajdeme, prostě jen proto, že tam žije a ví, jak to chodí. Za celou dobu jí nezmizel úsměv z tváře, vždy byla pozitivně naladěná, nic nebyl problém. Tak profesionální a zároveň velmi lidský přístup, s tím jsem se již dlouho nesetkala. Okamžitě hledala řešení, ať už se stalo cokoliv (ztracený kufr na letišti, nevolnost, rozbitý foťák.....). Spolu se Samem byli dvojkou, která se nám snažila naše poznávání naplnit jen krásnými zážitky. Když syn jednu noc prozvracel, ráno jsem se zmínila a oni hned zastavili u obchodu, kde koupili místní ajurvédský lék (peníze si nevzali ani jeden, byl to dárek), který okamžitě zabral. Mimo původní plán nás se synem odvezli do hotelu, kde zařídili, že jsme byli ubytovaní ihned a syn se mohl prospat a odpočinout si. Na odpolední program se pro nás vrátili do hotelu a tak jsme si jízdu na slonech a sloní safari mohli užít už i my. To vše s úsměvem, starostlivostí a neskonalou péčí. To, že Bára zastaví u stánku s ovocem, popíše nám všechny neznámé druhy, nechá je rozkrájet a my můžeme ochutnávat, to vše za její peníze, to mi naprosto vyrazilo dech! Sam byl vždy přesný jako hodinky, s úsměvem na rtech nás provázel, moji synové se s ním velmi skamarádili a dozvěděli se plno informací. Opravdu doufám, že se mi podaří se na Srí Lanku vracet. Nejen kvůli zemi samotné, místním lidem, skvělému jídlu a ještě hodně nepoznaným místům, ale také kvůli Báře a Samovi, které jsme začali považovat za naše přátele. Paní Kusá, ještě jednou mnohokrát děkuji (za sebe i své syny). Myslím, že nejlepším poděkováním bude, když budu pokračovat v šíření chvály mezi své známé (což tedy již dávno činím :) ). Mám pocit, že pár budoucích klientů mezi nimi už je. Určitě se na Vaši cestovní kancelář znovu obrátím i s další destinací, jen se bojím toho, že tam už nebudete ani Vy, ani Bára, ani Sam. Laťka je tak proklatě vysoko nastavená, že Vaši kolegové ji zřejmě nemají šanci překonat. Přeji Vám krásný den. Petra Viltová

Milá paní Hanušová, chtěla bych Vám poděkovat za výborně zorganizovaný zájezd na Srí Lanku, ze kterého jsme se tento týden s dcerou vrátily. Od prvního kontaktu s Vámi jsem měla pocit, že jsme v dobrých rukou, ale skutečnost předčila moje očekávání. Před odjezdem velmi podrobné informace pro všechny případy a pak již samotná cesta. Program byl opravdu pestrý a zajímavý, vše perfektně navazovalo. Vybrané hotely vždy něčím příjemně překvapily. Celý tým, který se o nás na místě staral, byl profesionální - místní průvodce, řidič i jeho pomocník a hlavně paní průvodkyně Bára, která po celou dobu plnila všechna naše přání a trpělivě zodpovídala všetečné dotazy. Měla perfektní znalost místního prostředí, díky které jsme si zájezd opravdu užily. Pracovala nad rámec svých povinností a z dovolené se stal pro všechny zúčastněné nezapomenutelný zážitek. Srí Lanka nám díky vaší práci přirostla k srdci. Přejeme do dalších let hodně spokojených klientů. Markéta Bejlková

Se zájezdem jsme byly s dcerou velmi spokojené . Bára byla úžasná průvodkyně, věděla velmi mnoho o zemi a bylo vidět že ji miluje :) Byla schopná reagovat na situaci, velmi nám vyhovovalo , že třeba bylo možné se v malém množství lidí domluvit na trochu jiném programu. Opravdu moc pěkný zájezd .Cestovka nám zcela vyhovuje individuálním přístupem, proto jsme Vaši CK s manželem zvolili znovu a na jaře letíme do Austrálie :) Moc pozdravujte Báru a přejeme hodně spokojených klientů, Sabina a Eliška Králová

Srí Lanka 2017: Krásy Srí Lanky s českým průvodcem

Dobrý den, paní Hanušová, zájezd na Srí Lanku se velmi vydařil, ubytování bylo moc pěkné a program zájezdu dobře sestaven. Zvláštní poděkování patří paní Věrce, která se o nás starala a o všem nám dávala fundovaný výklad. Jedničku s hvězdičkou zaslouží také tamní šofér, který nás po Srí Lance vozil. S pozdravem Milena Kadlecová

nezávazná objednávka

jméno zájezdu
cestující
termín a místo odletu
kontaktní údaje objednavatele
souhlasím s obchodními podmínkami Všeobecné podmínky
souhlasím se zasíláním novinek
souhlasím s prohlášením o ochraně osobních údajů Prohlášení o ochraně osobních údajů
pojištění a parkování
mám zájem o pojištění Basic od CK Go2 za 885 Kč/os/pobyt

komplexní cestovní pojištění včetne pojištění storna do 100.000 Kč a pojištění léčebných výloh 6.mil

Cestovní pojištění
mám zájem o zajištění parkování na letišti Parkování