Často kladené dotazy

Otázky a odpovědi...

  • Zajímá Vás, zda je naše cestovní kancelář pojištění proti úpadku?
  • Kolik se platí záloha na zájezd?
  • ...nebo jaký je rozdíl mezi průvodcem a delegátem?

Odpovědi na tyto a další otázky naleznete níže.

Proč se vydat na dovolenou s Go2

  • respektujeme místních kultury, komunity a ekosystémy,
  • jezdíme v malých skupinkách,
  • partnersky přístupujeme ke klientovi,
  • spoluprácujeme s místními operátory,
  • disponujeme detailními lokálními znalostmi - v nabízených destinacích žijeme a opravdu je známe.
 

Proč se vydat na dovolenou s CK Go2?

Děláme to poctivě. Vlastníme všechny potřebné licence a povolení k podnikání v dané zemi, sponzorujeme místní komunity. Máme vlastní portfolio česky mluvících průvodců, kteří se řadí k české špičce. Disponujeme ojedinělým know-how, které u nás mnohdy využívají i ostatní CK. Jsme pojištěni proti úpadku.
Dovolená končí až s návratem zpět do Česka. Poskytujeme místní kontakt v češtině během vaší cesty, problémy řešíme operativně, neprcháme před zodpovědností.
Každá dovolená je originál. Programy důsledně připravujeme s ohledem na zadání klienta, plánovaný rozpočet, fyz. možnosti, specifické zájmy, konkrétní povahu skupiny. Vždy konzultujeme rozumné návrhy na zlevnění tak, abyste rozpočet udrželi na uzdě.
Nejsme moloch a jsme zodpovědní. Vždy přesně víte, co si kupujete, dodáváme reálné odhady na vícenáklady. Poskytujeme jednu kontaktní osobu pro řešení celé dovolené. Produkty nepřeprodáváme, a tedy nabízíme jasnou zodpovědnost.

 

Je CK Go2 pojištěná proti úpadku?

ANO, CK Go2 je pojištěna u České podnikatelské pojišťovny. Certifikát pojištění je ke stažení na našich webových stránkách nebo poskytneme na vyžádání.

 

Jaké cestovní pojištění nabízíme?

Spolupracujeme s několika pojišťovnami - nejčastěji Česká pojišťovna, Uniqua nebo Allianz. Nabízíme pojištění jak léčebných výloh, tak i storna zájezdu/letenky.

 

Jak je to s rozložením plateb za zájezd?

Zpravidla platí, že klient hradí zálohu 40% po sepsání smlouvy o zájezdu a doplatek, cca měsíc před odletem, pokud není stanoveno CK jinak.

 

Dokdy se platí záloha a v jaké výši?

Záloha ve stanovené výši se platí po podepsání smlouvy o zájezdu, vždy na základě faktury vystavné CK Go2.

 

Dokdy se platí doplatek za zájezd?

Doplatek se platí zhruba měsíc před odletem, vzdy na základě vystavené faktury od CK Go2.

 

Co to znamená "zájezd na míru" nebo "individuálně" ?

Zájezd na míru/individuálně znamená, že nabídka programu a služeb je připravena na základě požadavků klientů, termínu, počtu osob, úrovně ubytování atd. Cena je kalkulována pouze na tyto služby.

 

Co znamená "celoročně"?

Do destinace resp. na zájezd se dá vycestovat během celého roku.

 

Bude s námi průvodce po celou dobu zájezdu?

Pokud se přihlásíte na průvodcovaný zájezd, tak s Vámi bude průvodce od příletu do destinace až do odletu z destinace (pokud není v zájezdu specifikováno jinak).

 

Poletí s námi průvodce už z Čech?

Zpravidla Vás přivítá průvodce až v destinaci, po příletu. Vyjímečně letí průvodce již z Česka. Ve všech destinacích máme místní česky hovořící průvodce, kteří danou lokalitu dobře znají a jsou k dispozici Vám podat detailní informace o zemi, kultuře, zvycích apod.

 

Jak je to s místním delegátem? Hovoří česky?

Delegát je místní, česky hovořící zástupce naší CK, který v dané destinaci žije. Hovoří česky nebo slovensky a obdržíte na něj kontakt pro případ, že byste během Vašeho pobytu potřebovali cokoli řešit (ať už v rámci Vašeho programu nebo zdravotní komplikace atd.).

 

Jaký je rozdíl mezi delegátem a průvodcem?

Delegát - kontaktní osoba v destinaci, slouží i v případě nouze. Průvodce - průvodcuje předem domluvený program.

 

Domluvím se v destinaci, i když umím anglicky pouze trochu?

Ano, domluvíte. Vzhledem k tomu, že od nás budete mít zajišťěné smluvené služby dopředu (ve většině případů ubytování, dopravu, letenky atd), na místě budete řešit pouze minimum (stravu, fakultativní výlety atd). I minimální znalost angličtiny je dostačující.

 

Se kterými leteckými společnostmi nejčastěji létáme?

Každá destinace má své vybrané letecké společnosti, které jsou nejvýhodnější. Nějčastěji využíváme společnosti jako Emirates, Qatar, Cathay Pacific, Air France, KLM, Air Canada, Turkish Airlines a další.

 

Kde sídlí CK Go2? Kde najdu kancelář?

CK Go2 má kancelář v Praze, adresa: Biskupský dvůr 2, Praha 1, tel.: 222 317 874

 

Mohu přijít na schůzku?

Samozřejmě. Ideální je zavolat předem (tel.: 222 317 874) a domluvit si datum a čas. Ne všichni zaměstnanci Go2 jsou každý den přítomni v pražské kanceláři.

 

Máte pobočku i na Slovensku?

Ano, oficiálním zastoupením CK Go2 na Slovensku je agentura Solid Star (M.R.Štefánika 1180/2, 926 01 Sereď).

 

Máte last minute zájezdy?

Last minute zájezdy nenabízíme. Poznávací zájezdy nelze prodávat na posledních chvíli, jelikož je to jak na úkor kvality, tak na úkor dostupnosti služeb (ubytování atd).

 

Letí se charterovým letem nebo pravidelnou linkou?

Vždy pravidelnou linkou. Charterové lety nevyužíváme. Letecké spojení si vždy potvrdíme s klientem v rámci nabídky.

 

Jaké jsou storno podmínky při zrušení zájezdu?

Storno podmínky při zrušení zájezdu jsou definovány ve Všeobecných smluvních podmínkách CK Go2 s.r.o., které jsou k dispozici ke stažení na internetových stránkách CK Go2 nebo na vyžádání v CK.

 

Jak mám postupovat při zrušení zájezdu?

Pokud zájezd zruší klient (např. kvůli zdravotnímu problému), musí CK informovat a to pouze písemnou formou (ideálně emailem), poté CK vystaví stornodopis a vypočítá výši storna. Pokud je klient pojišťen na storno zájezdu, má nárok uplatnit vzniklou škodu na pojišťovně.

 

Co když zruší zájezd CK?

Go2 je oprávněna v těch případech, kdy není dodržen minimální počet účastníků, zrušit zájezd a nejpozději do 21 dnů před odjezdem zákazníkovi oznámit zrušení zájezdu z tohoto důvodu. Minimální počet účastníků u všech zájezdů je uveden v Nabídce zájezdu nebo ve SZ. CK je dále oprávněna zrušit zájezd či jeho část před zahájením jejich čerpáním, jestliže z objektivních důvodů nemůže dodržet podmínky smlouvy o zájezdu (zejména v důsledku neodvratitelných událostí, jimž nemohla CK zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na ní rozumně požadovat, např. živelná pohroma, sopečná činnost, rozbouřené moře, revoluce, stávka, atd.) Více ve všeobecných podmínkách CK Go2, které jsou zveřejněny na webu nebo k vyžádání.

 

Co znamená "minimální počet" účastníků zájezdu?

Minimální počet účastníků znamená počet, při kterém je garantován odjezd zájezdu. Tato informace je zapsána na smlouvě o zájezdu.